Princess 182070 Aerofryer Oven Deluxe

• Test panel 8,7 okt 2019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182070 Aerofryer Oven Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marrebees 19-03-2020

Mis een een goede gebruiksaanwijzing

Mooi dat er veel is voorgeprogrammeerd maar, er ontbreekt een receptenboekje/handleiding voor het bereiden van eten in dit apparaat!

Minpunten

• Geen duidelijke uitleg geprogrammeerde toetsen
  • Geen receptenboekje
  • roterend mandje moeilijk in te brengen
  • Pizza past er echt niet in
  • Bitterballen geprobeerd, waren knetterhard

Jan Koenderink 31-10-2019

Veelzijdig multifunctionele Aerofryer

In de gebruiksaanwijzing staat, ondanks dat deze uitgebreid is, niets over het voorverwarmen. Dit is dus bij elk gebruik wat lastig en moet je zelf inschatten. Als je deze Aerofryer langer in bezit hebt wen je hier natuurlijk aan. Ik heb diverse producten gebruikt en is allemaal goed bevallen. De friet in het draaimandje gaat perfect. Ik heb er een zak van 600 gr in gedaan en is de juiste hoeveelheid. Ze worden mooi bruin en knapperig. Het draaimandje werkt perfect. Het schoonmaken in de vaatwasser viel wat tegen. Zaten toch nog wat restjes in het mandje. De kroketten en frikandellen heb ik op de grillrekjes gebakken en ging goed. Werden goed warm en knapperig. Voordeel van de deur met kijkvenster is dat je het bakproces goed kan volgen.

Diverse producten

Ook een groente ovenschotel ging perfect. Onderin in het apparaat gezet en werd volgens de aangegeven tijd bruin en gaar. Grote kippenpoten hebben we op een grillrekje gelegd. Eerst onderin en later in het midden. Ik had wel bakpapier op het rekje gelegd en dat ging erg goed. De kip smaakte lekker mals en niet droog waar ik bang voor was. Dus ook niet veel geknoei. Ik wilde de poten een keer draaien en het mooie van het apparaat is, dat je de deur zo kan openmaken en het programma verder gaat zodra hij weer dicht gaat. Dus niet opnieuw van alles instellen. Ook een aantal andere producten die we gebakken hebben is naar wens verlopen. Alles werd goed gaar.

Het formaat van het apparaat valt gezien de veelzijdigheid erg mee. Wij hebben het onder de afzuigkap gezet en is de snoer iets aan de korte kant. De rekjes e.d. worden in de vaatwasser wel goed schoon. Verder is het apparaat met een doek goed schoon te maken.
Al met al zeer tevreden over deze Princess Aerofryer Oven DeLuxe.

Pluspunten

• veelzijdig
  • goede bak resultaten
  • goed schoon te maken

Minpunten

• korte snoer
  • onduidelijkheid over voorverwarmen

PeterKoppel 30-10-2019

Luxe airfryer erg fijn

Het is een erg mooi ding en hij past mooi in de keuken. Hij kost wat meer geld dan de goedkopere airfryers maar dat is het ook waard. Dit is een erg luxe versie waarbij je nog verschillende onderdelen er bij krijgt. Bijvoorbeeld de roterende mand die perfect te gebruiken is voor frietjes, je hoeft zelf bijna niks meer te doen. zo heb je ook de vele programma's die erg fijn zijn.

Pluspunten

• Super lux
  • Makkelijk in gebruik
  • Extra onderdelen
  • Programma's

Minpunten

• Kost wat meer

HD 30-10-2019

Prima apparaat!

Als een echte philips airfryer fan mocht ik dit apparaat testen en dat is mij absoluut niet tegengevallen!
Ik was positief verrast door het mooie design, ruime inhoud en de multifunctionaliteit van dit apparaat.
De bediening was eenvoudig en ook erg handig dat er 10 voorgeprogrammeerde programma’s zijn voor o.a. vis, vlees, brood en friet.
De aerofryer word enorm snel warm, vrijwel geurloos en dankzij het roterend mandje hoef je niet meer naar je frietjes om te kijken.
Dankzij de 3 bakrekken past er veel tegelijkertijd in de oven en alles is even gaar en knapperig.

Pluspunten

• Snel warm
  • Past veel in

Minpunten

• kort snoer
  • handvat mandje onhandig met vastklikken

Vivian Massop 29-10-2019

Mooi strak design en een superfijn apparaat!

Ik stond er van te kijken wat dit apparaat handig is!
Ik heb er verschillende dingen in gebakken zowel cake, broodjes, kip, patat enzovoort. Het was allemaal lekker en goed gaar, maar niet droog.
Ook scheelt het veel tijd, vooral bij de afbakbroodjes gaat het een stuk sneller dan in een gewone oven.
Ook het rotisseriemandje is super handig en draait de patat goed rond.

Het ideale vond ik: dat je na het gebruik alles zo in de vaatwasser kunt doen. Even een doekje erdoorheen en hij is weer klaar voor de volgende ronde. Het lampje is ook zeker een pluspunt!

Pluspunten

• Lampje
  • Raampje
  • Snelle bereiding
  • Vele accessoires

Minpunten

• Korte kabel
  • Vrij groot

Bob25 28-10-2019

Goede combi airfryer en oven

Deze Aerofryer mocht ik testen en ik ben enorm verrast.

De Aerofryer wijst zich vanzelf via het touchscreen display, deze is overzichterlijk en prettig in gebruik.
De Aerofryer is wat aan de grote kant en blaast de hete lucht aan de zeikanten onderin eruit. Hierdoor is het wel verstandig er iets onder te leggen zoals een glazen snijplank.
De bijgeleverde accessoires zijn vaatwas bestendig en dat vind ik zelf erg prettig omdat je deze dan erg goed schoon krijgt en weer snel kan gebruiken.

Wat het eten betreft.
Ik heb hem gebruikt voor het braden van kip en dat ging heel gemakkelijk. De kip kwam er krokant en mals uit.
Friet gaat in het mandje, deze draait en dat vond ik prettig zodat je niet steeds de friet moet schudden om ze gelijk matig bruin en gaar te krijgen.
Snacks zoals bitterballen zijn ook heerlijk hierin. Nu kan ik eten bereiden zonder dat het gelijk in het vet gebakken word en dus gezonder is.
Ook vond ik de Aerofryer handig voor het drogen van fruit. Dit doe ik voor onze knaagdieren en die zijn hier dolblij mee.

Zeker een aanrader op heel veel punten.
Zelf nog geen negatieve punten ontdekt op het hete lucht van onder blazen na.

Pluspunten

• Vaatwas bestendig
  • Makkelijk in gebruik
  • Groot genoeg

Minpunten

• Blaast hete lucht er onder uit

Petra 28-10-2019

Princess Aerofryer Oven deLuxe Heteluchtfriteuse.

Een paar weken geleden kregen wij een Princess Aerofryer Oven deLuxe Heteluchtfriteuse opgestuurd om te mogen testen.
Dat testen hebben we gedaan en hoe ! Het apparaat heeft echt overuren gedraaid en draait nog steeds.
Nu is het de bedoeling om een review te schrijven over de Aerofryer.
Kan je in deze Aerofryer een complete maaltijd maken voor het hele gezin ? Ja ! Aardappeltjes,kip en groenten in 1 keer bereiden en geen olie nodig.
Bereid patat in de roterende mand en eenvoudig te verwijderen met het handige handvat.

Wat wij zoal hebben gemaakt is Appeltaart,patat en snacks , zelfgemaakte saucijzenbroodjes,cake, kip aan spit ook handig door de roterende spit en hebben ook nog heerlijke groentechips gemaakt door de functie dehydrateren.

Wij zijn in ieder geval echt groot fan. Nog een bijkomend voordeel is dat deze Princess Aerofryer Oven deLuxe Heteluchtfriteuse niet duur is in aanschaf.

Pluspunten

• Grote inhoud.
  • Handig te bedienen.
  • Eenvoudig in gebruik.
  • Raam in deur.
  • Lampje in de oven.

Minpunten

• Snoer kort.

Kim D 28-10-2019

Combinatie aerofryer en oven werkt top

Ik mocht dit product testen.
En heb verschillende functies en gerechten getest.
Dit apparaat heeft mij blij verrast. Het menu is makkelijk in gebruik. Het apparaat het een duidelijk touchscreen display met iconen die voor zichzelf spreken.

Wat betreft het eten:
Kip komt er ontzettend knapperig en mals uit.
Broodjes en bijv. croissants komen perfect bruin gebakken uit de oven.
Frietjes zijn lekker door het ronddraaiende mandje.
Groetengerechten en vis zijn makkelijk en snel te bereiden.
Ideaal apparaat.

Ik ben er erg blij mee. Het is een veelzijdiger apparaat dan een gewone airfryer.

Pluspunten

• Geen opwarmtijd
  • Meerdere lagen tegelijk te gebruiken
  • Ronddraaiend mandje voor friet of kip(nuggets)
  • Duidelijk menu

Minpunten

• Draaiend mandje moeilijk te bevestigen
  • Het is een groot apparaat

Elisa14 28-10-2019

Hele fijne oven

De Aerofryer Oven Deluxe vind ik echt een aanrader!
Ik heb de aerofryer nu 2 weken en kan echt niet meer zonder.
Hij is echt ideaal voor het maken van frietjes! Het speciale ronde roostertje die kan roteren is heel fijn voor het mooi egaal bruinen van de frietjes. Zo hoef je hem niet tussentijds te openen om de frietjes te schudden.
Snacks en pizza zijn ook heerlijk uit de Aerofryer. Je kan het verschil heel goed merken, minder vet en lekker knapperig.
De oven is erg gemakkelijk in te stellen en ook tussentijds aan te passsen, in tijd en graden.
De bijgeleverde accessoires maken het gebruik van de oven gemakkelijker en leuker.
Een nadeel vind ik het handvaatje van het ronde roostertje. Het roostertje word enorm heet en deze is dat te pakken met het losse handvaatje. Deze krijg je er soms niet goed aan vast waardoor hij er erg lastig eruit te halen is.
Voor een gezonde manier van snacken of het maken van kleine taarten of cakejes is deze oven echt een aanwinst voor je keuken!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Neemt niet veel plek in
  • Handige accessoires

Minpunten

• Handvaatje soms lastig te bevestingen

CGM Peters 28-10-2019

Multifunctionele aerofryer

Ik heb onlangs de mogelijkheid mogen hebben om deze aerofryer te mogen testen. Ik kende deze variant nog niet. Ik had zelf de standaard airfryer en nog geen ervaringen met een aerofryer.
Al met al heel enthousiast over dit product. Het is een robuuste apparaat die wel enig ruimte in beslag neemt, maar dat valt helemaal in het niets met het gemak van het gebruiken. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en de digitale touchscreen display is eenvoudig te hanteren.
Doordat het een groot formaat is kun je verschillende gerechten bereiden. Het apparaat is echt multifunctioneel, je kan frituren, bakken, grillen, braden en roosteren. Denk daarbij aan friet en hapjes, maar ook vlees en groenten. Ik heb er zelf cupcakes in bereid. Wat me vooral opvalt is dat het eten nog lekkerder smaakt dan bijvoorbeeld bereiding in een standaard airfryer. Ik denk dat dat te maken heeft met de circulerende hete lucht en dat hierdoor weinig tot geen olie meer nodig.
Er zijn verschillende accessoires bij zoals 3 grillrekken, een rotisseriespit, en een rotisseriemand voor o.a. de frietjes. Wat voor mij ook belangrijk is of het veilig in gebruik is met betrekking tot mijn kinderen. De buitenkant van het apparaat wordt niet warm en hierdoor veilig.
Na het gebruik is het makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• het gemak
  • frituren, bakken, grillen, braden en roosteren
  • eten smaakt heerlijk
  • gemakkelijk schoon te maken

LBonenkamp 27-10-2019

Hele fijne airfryer

Erg gebruiksvriendelijk, eenmaal aangesloten wijst alles zichzelf.
Het roterende mandje is handig en zorgt er goed voor dat de frites rondom krokant worden. Het roterende spit is een leuke extra toevoeging!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Multifunctioneel

Michelle van de Schootbrugge 27-10-2019

Lekker eten met deze Aerofryer

Ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van een airfryer, maar ik ben na het testen van deze Aerofryer helemaal om. Wat een gemak, lekker eten in een handomdraai. Snel schoongemaakt en weer opgeborgen. Geen olie, geen gedoe. Helaas ging het deurtje kapot binnen twee weken. Hier ga ik dus achteraan.

Eerste indruk
De Aerofryer is vrij groot op het eerste gezicht, maar misstaat niet. Het snoer is wel wat kort. Het apparaat en de spullen voelen degelijk aan en zien er mooi uit. Wat meteen opvalt is het handige glazen raam en het lampje dat je in kan schakelen: makkelijk om te zien wat er gebeurt, bijvoorbeeld hoe gaar je frietjes zijn. De bediening wijst voor zich en de programma's kun je gemakkelijk naar wens aanpassen. Al met al ga je dus snel en makkelijk aan de slag. Het apparaat gaat na het programma vanzelf uit. Ideaal, want zo verbrandt je eten niet per ongeluk.

Eten
Frietjes gaan in het automatisch draaiende mandje. Ze worden goed gaar en gelijkmatig bruin. Niet zelf hoeven keren of schudden is ideaal. Er kunnen genoeg frietjes per keer in het mandje. Het mandje gaat er makkelijk uit en in. Snacks op de handige grillrekjes: ook perfect gelukt en goed van smaak. Naanbrood en afbakbroodjes: goed gaar en niet droog. Quiche vol groente: perfect gelukt, mooi luchtig en gaar. Smullen. Aardappelblokjes: lekker goudbruin en op smaak.

Met de uitneemhaken haal je het mandje makkelijk uit de oven. Kruimels vallen op het opvangplaatje en gooi je na het bakken of grillen weg. Het opvangplaatje en andere accessoires kunnen na gebruik zo de afwasmachine in, komen er schoon weer uit en zijn weer klaar voor gebruik. Ik raad de Aerofryer absoluut aan voor bakken, grillen en bereiden. Hij is compleet, groot genoeg en een aanvulling in de keuken. Ik was dan ook verbaasd en teleurgesteld dat het deurtje binnen twee weken kapot is gegaan. Hopelijk is dat gewoon pech.

Update 05-11-2019:
De service van Princess was perfect, we hadden binnen een mum van tijd weer een werkende Aerofryer. Fijn!

Pluspunten

• Raam in deur en lampje
  • Makkelijk te bedienen
  • Ronddraaiend mandje
  • Compleet
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Kort snoer
  • Apparaat wat groot
  • Deurtje binnen twee weken kapot

Jill 20-10-2019

Sneller dan heteluchtoven

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik geen frituurpan meer wilde. Ik wil niet meer in frituurvet bakken. Nou, dat kan met dit apparaat fantastisch. Heel lekkere ovenfriet en snacks. Erg handig hiervoor is het ronddraaiende mandje. Je hoeft de friet niet halverwege nog een keer om te schudden. Lekker en gezonder snacken. Maar je kunt veel meer met dit apparaat. Je kunt ook bakken en grillen, zelfs meerdere etenswaren tegelijk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Duidelijke display
  • Goede prijs/kwaliteit

Liedewij 27-09-2019

Super. Lekker grote airfryer!

Gekocht omdat ik een grotere airfryer had dan die ik al heb. Deze lijkt me fijn omdat ie dubbele functie heeft... ook te gebruiken als oven.
Eerst snackjes gemaakt met Albert Heijn airfryer snacks. Frikadelletjes, bitterballen, kipnuggets en bitterballen. Prima resultaat!
Toen frietjes van Beijerland.
Hele zak in het mandje gedaan. Mandje draait dus je hoeft niet te schudden. Ook goed resultaat. Moest wel even kijken hoe mandje in de houder moest om te laten draaien, maar toen ie goed zat ging het prima. Lekker knapperig! Je kunt er ook een kip mee grillen. Ga ik volgende keer proberen :) Blij mee!!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • 3 grillrekjes en frituurmand
  • Handig te bedienen